Stilte, een heerlijk woord, veel verlangd, maar vaak verstoord.

zondag 6 februari 2011

The Four Quarters


Ach ja!
(zucht)
Bij het krieken van deze grauwe en winderige zondag kan ik er niet omheen.
O nee?
Nee!
Aha, juist!
Duidelijke taal.
?
Ik sta op en na alle vaste verplichtingen die ontegenzeggelijk bij het opstaan horen, ga ik voor de pc zitten om nog wat filmpjes op U Tube op te sporen.
Dat lukt.
Zo kom ik ook The Four Quarters tegen. Nooit van gehoord, dus even kijken.
En ach ja, (zucht) er zijn van die spaarzame momenten in dit leven (ojee, hou je vast) dat ik me wel weer eens een tiener zou willen voelen.
Nee toch?
Jazeker wel!
Meestal niet, maar vanochtend wel.
Bij het zien van dat filmpje van The 4 Quarters.
Gosh, moet wel een byzonder filmpje zijn.
Laat maar gauw zien!
Oke!
Ach gut! (diepe zucht)
Tja!
;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten